بيا فايل biafile بيا فايل biafile .

بيا فايل biafile

دانلود فارسي يازدهم

اين پست درباره دانلود PDF كتاب درسي فارسي يازدهم 2 دوره دوم متوسطه است.و روز دوشنبه [ امير مسعود] شبگير، برنشست و به كران رود هيرمند رفت با بازان و يوزان و خشم و نديمان و مطربان؛ و تا چاشتگاه به صيد مشغول بودند. پس، به كران آب فرود آمدند و خيمه ها و شراعها زده بودند. با سايت بيافايل همراه باشيد.

منبع: https://biafile.com/downloads/11th-persian-textbook-2nd-year-of-high-school


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۲:۱۸:۴۷ توسط:barish موضوع: نظرات (0)

pdf كتاب ملت عشق

اين پست درباره ملت عشق pdf اليف شافاك است. سنگي را اگر به رودخانه اي بيندازي، چندان تأثيري ندارد. سطح آب اندكي شكافد و كمي موج بر مي دارد صداي نامحسوس . «تاپ» مي آيد، اما مي همين صدا هم در هياهوي آب و موجهايش گم مي شود. همين و بس. اما اگر همان سنگ را به بركه اي بيندازي… تأثيرش بسيار ماندگارتر و عميق تر است. همان سنگ همان سنگ كوچك آبهاي راكد را به تلاطم درمي … با سايت بيافايل همراه باشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۲:۰۹:۰۶ توسط:barish موضوع: نظرات (0)

كتاب روانشناسي كار حمزه گنجي pdf

اين پست درباره دانلود PDF كتاب روانشناسي تجربي حمزه گنجي است. روان شناسي تجربي يعني كاربرد روش آزمايشي در روانشناسي بنابراين، بهتر بود كه براي اين كتاب عنوان روانشناسي آزمايشي را انتخاب ميكرديم اما به خاطر جا افتادن روان شناسي تجربي همچنان آن را حفظ كرده ايم در هر صورت دانشجو بايد به خاطر داشته باشد كه روان شناسي تجربي از روش آزمايشي بهره ميگيرد. حال بايد ببينيم كه روش آزمايشي چيست … با سايت بيافايل همراه باشيد.

منبع: https://biafile.com/downloads/experimental-psychology-from-ganji


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۲:۰۲:۵۱ توسط:barish موضوع: نظرات (0)

دانلود علوم دوم

اين پست درباره دانلود PDF كتاب علوم تجربي دوم دبستان آموزش و پرورش است. برنامه درسي جديد علوم تجربي دوره ابتدايي بر اساس يافته هاي اسناد فراتر همچون سند ملي آموزش و پرورش و برنامه درسي ملي و با حفظ نقاط قوت برنامه درسي پيشين همچون تأكيد بر يادگيري فعال دانش مهارت و نگرش و ارزشيابي در خدمت يادگيري (ارزشيايي كيفي و توصيفي) تدوين شده است … با سايت بيافايل همراه باشيد.

منبع: https://biafile.com/downloads/the-experimental-sciences-of-the-second-elementary-school-of-education


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۱:۵۸:۳۲ توسط:barish موضوع: نظرات (0)

دانلود كتاب حقوق بيمه

اين پست درباره دانلود PDF كتاب حقوق بيمه ايرج بابايي است. بيمه بخش قابل توجهي از فعاليت‌هاي اقتصادي را در ايران به خود اختصاص داده است. همچنين ديگر فعاليت‌هاي صنعتي و خدماتي در ارتباط كامل با بخش بيمه هستند و بدون پوشش بيمه مناسب ، رشد و حركت اقتصادي ناممكن يا بسيار كند خواهد بود.به رغم وسعت و اهميت قراردادها فعاليت‌هاي بيمه‌اي در ايران ، متاسفانه تا به حال توجه كمي به حقوق بيمه شده است. .با بيافايل همراه باشيد.

منبع: https://biafile.com/downloads/insurance-rights-babaeei


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۱:۵۰:۵۳ توسط:barish موضوع: نظرات (0)

كتاب بايسته هاي حقوق اساسي pdf رايگان

اين پست درباره دانلود PDF كتاب بايسته هاي حقوق اساسي ابوالفضل قاضي شريعت پناهي است. شادروان دكتر سيد ابوالفضل قاضي شريعت پناهي شاعر، نويسنده و استاد دانشكده ي حقوق و علوم سياسي دانشگاه تهران در شامگاه يكشنبه ۱۳۷۷/۸/۲۹ به رحمت ايزدي پيوست، و در ساعت ۹ صبح روز سه شنبه ۱۳۷۷/۹/۱ در فضايي آكنده از غم و اندوه و در ميان جمع كثيري از اساتيد دانشگاهها، فرهيختگان علم و ادب دانش پژوهان، دوستان و بستگان و آشنايان از مقابل دانشكده ي حقوق و علوم سياسي دانشگاه تهران تشييع و در

قطعه … با سايت بيافايل همراه باشيد.

منبع: https://biafile.com/downloads/basic-rights-requirements-from-ghazi-shariat-panahi


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۱:۴۴:۵۷ توسط:barish موضوع: نظرات (0)

pdf رياضي ششم

اين پست درباره دانلود pdf رياضي ششم آموزش و پرورش است. به منظور زمينه سازي براي اجراي مفاد اسناد تحولي آموزش و پرورش و در راستاي همسوسازي تدريجي برنامه ها با اين اسناد از سال تحصيلي ۹۱-۹۰ تغييراتي در محتواي كتابهاي پايه اول دبستان آغاز شد. برنامه درسي رياضي نيز كه مدت زيادي از عمر آن ميگذشت هماهنگ با اين جريان تحولي براي يك دوره ۱۲ ساله همسو با برنامه درسي ملي طراحي و براساس آن كتاب درسي رياضي اول دبستان تأليف گرديد. … با سايت بيافايل همراه باشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۱:۳۸:۵۹ توسط:barish موضوع: نظرات (0)

پي دي اف هر دو در نهايت ميميرند

اين پست درباره دانلود كتاب هردو در نهايت ميميرند آدام سيلورا است. قاصد مرگ در حال زنگ زدن است و ميخواهد اخطار مرگم را بدهد – امروز قرار است بميرم چيزي كه گفتم را فراموش كنيد چون اخطار” كلمه خاصي است كلمه اي كه معمولاً وقتي بتوان از چيزي دوري كرد از آن استفاده ميشود مثل ماشيني كه براي كسي موقع گذشتن از چراغ قرمز بوق ميزند تا به او اخطار دهد خودش را كنار بكشد اما اين تماس فقط براي اطلاع رساني است صداي زنگ مخصوصشان شبيه ناقوسي است كه تمامي ندارد مثل زنگ كليسا كه از يك چهارراه آن طرف تر به گوش ميرسد و بلندگوي گوشي ام از آن سمت اتاق مدام … با سايت بيافايل همراه باشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۱:۲۸:۳۱ توسط:barish موضوع: نظرات (0)

كتاب تكه هايي ازيك كل منسجم pdf

اين پست درباره دانلود PDF كتاب تكه هايي از يك كل منسجم پونه مقيمي است. شايد زندگي پيدا كردن بخش هايي از خودمان در تكه تكه هايي از يك كل منسجم است ، پيدا كردني كه به اندازه ي يك عمر طول مي كشد. و تكه هايي كه همه جا حضور دارند و فقط كافي است ما در مسيرشان قرار بگيريم ، آن وقت اگر هشيار باشيم ، شايد بخش هايي از خودمان … با سايت بيافايل همراه باشيد.

source: https://biafile.com/downloads/pieces-coherent-whole-moghimi


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ساعت: ۰۱:۰۲:۵۴ توسط:barish موضوع: نظرات (0)